e m m a f e l s i n g -

JOBB

Publicerad 2014-02-13 18:53:39 i fashion,

Ni som är 15 och uppåt kan ju börja jobba nu (yngre oxå kanske men mst vanligt vid den åldern). Iallafall så tänkte jag berätta lite saker som kan vara bra att veta så att ni inte gör samma misstag som jag gjorde. Jag tänker varna för företaget wecall.... så sjuka i huvudet är de... serriöst. I höstas så jobbade jag hos dem och efer 1 måndad så fick jag sparken för att de tyckte jag hade gjort ett litet misstag som jag inte fick visa att jag kunde göra om. De sa inte ens till mig att jag gjorde fel, bara då när en kille som jobbade där sa att jag fick sparken. Inte ens chefen sa det till mig. De sa oxå att jag var en av de som sålde bäst. Sedan så drog de av pengar ifrån de jag hade tjänat under den månaden som jag jobbade där för att de sa att jag hade gjort fel.. (som jag inte ens hade gjort)
 
Blir så trött på sånna företag som ska lura sina anställda. Jag fick 50kr i timmen vilket är VÄLDIGT VÄLDIGT lågt... + somsagt att de hade dragit av lönen ifrån mig. Så jag rekomenderar verkligen inte er att söka till Wecall i Borås. Rena rama helvetet....
 

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2014-02-14 12:55:02

Fan vad taskigt, sådana borde dö...

Postat av: Lina

Publicerad 2014-02-14 12:56:56

jag har inte börjat jobba än fast jag är 21

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela