e m m a f e l s i n g -

28/11, Torsdag

Publicerad 2013-11-28 19:43:00 i min vardag,

 
 
Hej, idag i skolan hade vi först matte det var väll kul. Sedan kom ledaren ifrån vänsterpartiet till skolan och pratade, efter det fick vi ställa frågor till honom. Det var faktiskt ganska intressant :) Sedam hade vi en medialektion där vi skulle göra egna logotyper till en godis ask. Efter det var det dax att gå hem. Imorgon ska jag en sväng till gbg med Andreas (igen) faaast ska denna ggn fixa lite ärenden. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela