e m m a f e l s i n g -

SVAR PÅ KOMMENTARER

Publicerad 2014-01-15 16:19:48 i fashion,

hej! jag undrar vart det är du tränar någonstans och om du kan rekommendera något bra ställe? 
Tjenare :) Jag träna på friskis och svettis. Kan verkligen rekomendera det stället, de har as bra maskiner och allt man behöver. Himla trevlig personal oxå måste jag säga.
 
 
 
Hej vad snygg du är! vilke bara säga att du har en grym blogg!
tack så mycket! 
 
 
 
Vart köper du alla dina kläder? kram ifrån sofie
Jag köper de lite överallt. Köper det jag tycker är snyggt men det mesta basic plaggen kommer väll ifrån H&M resten ifrån affärer i Gbg för det är där jag handlar mest. Kramis <3
 
 
 
Har du bara märkeskläder?
Nej inte bara, köper det som är snyggt somsagt. Vissa gjejer som jag kanske tycker är snyggt kanske är märkeskläder och då får jag spara ihop ett tag till det.
 
 
 
Vart jobbar du?
Jag jobbar på ellos.
 
 
hur blev du och andreas tsm? är jätte glad för svar för jag letar efetr kille // malin
Hur vi blev tsm? Asså efter vi hade träffats så frågade vi bah "är vi tsm nu eller" haha XD. Lycka till :) <3
 
 
Måste bara säga att jag blir så himla glad för alla kommentarer jag får! Varenda kommentar (utom hat kommentarer som jag inte brukar få) Love you all! Det är ni som gör att jag fortsätter blogga <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela