e m m a f e l s i n g -

DEN BÄSTA ALLA HJÄRTANS DAG PRESENTEN

Publicerad 2014-02-09 10:50:00 i fashion,

Alla hjärtans dag är iår fredagen den 14:e Februari 2014. Förra året vid denna tiden hade jag ingen kille så då firade jag bara med mina tjej kompisar om jag minns rätt. Men detta året ska jag och Andreas mysa till det, vi vet dock inte vad vi ska göra än men antagligen gå ut och äta, se på någon mysig film och mysa. Visa kärlek till varandra och det kan man göra på många olika sätt. Det behöver inte vara att man måste köpa något utan att det kan vara någonting värdefullt man har gjort osv..
 
 getpersonal.se har perfekta presenter för detta tillfälle, massa fina smycken och prylar. Gå in på http://www.getpersonal.se/presenter/alla-hjartans-dag-present.html  där har de redan givit dig massor utav tips på vad du kan köpa/ge bort. Jag tänker nog faktiskt själv beställa ett smycke därifrån för att de har så eleganta och simpla smycket. Sånna som inte sticker ut för mycket men ser as snygga ut på.
 
Det passar perfekt med en personligt graverad present till sin pojkvän/flickvän. Man kan enkelt testa sin gravyrtext så man ser hur gravyrn kommer se ut på deras hemsida. Här är några exempel nedan på vart du kan sätta din gravyrtext någonstans. Klicka på bilderna för att komma direkt till produkten.
 
 
Finns äver korthållare ifall just din pojkvän/flickvän inte gillar smycken, ett av dem är denna läckra bruna varianten: 
 
 
getpersonal.se har fri frakt och 1-2 vardagars leveranstid, även på graverade produkter! Så passa på att beställa redan idag så att du hinner på hem den innan den 14:e Februari då alla hjärtans dag är!

Kommentarer

Postat av: kollad

Publicerad 2014-02-11 20:02:10

måste beställa något!!!!

Svar: !!
Emma

Postat av: sofie

Publicerad 2014-02-11 20:02:49

snygga smycken, undra om man ska beställa något till min kille? Något tips??

Svar: Jag vet! Ja gör det, har redan skrivit massa tips ju
Emma

Postat av: karl

Publicerad 2014-02-11 20:03:11

Jag ska vara själv på alla hjärtans dag :(

Svar: var med någon kompis? :(
Emma

Postat av: lalleballe

Publicerad 2014-02-11 20:03:48

ska man köpa det armbandet till sin tjej...? om man nu ändå hade en..

Svar: om du hade någon så sure.. :/
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela