e m m a f e l s i n g -

Maldiverna

Publicerad 2014-02-04 16:49:49 i fashion,

Asså kolla...... rena rama himmelriket. Något jag verkligen skulle vilja åka till. Tänk att åka ner dit med sin kille/tjej precis efetr man har gift sig, bara koppla av och ta det lugnt. Visste du att maldiverna består av nästan 1800 öar? men att det bara bor människor på färre än 200 av dem? Helt sick.. Men många av de öarna får man ju inte åka till för att det vill behålla så mycket som möjligt där. Speciellt korallreven som man vill bevara.
 
Just nu så är klockan snart 21 där medans det bara är 17 här. Allså skiljer det +4h.
 
Och just nu så är det 31 grader där.... man blir ju inte alls avundsjuk... nej nej... tänker bara gå och dö lite, kommer tillbaka till sommaren... Typ så känner jag just nu..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2014-02-04 18:05:40

Nej gud så härligt det ser ut!

Svar: ja visst gör det!! :) <3
Emma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela