e m m a f e l s i n g -

SMÅ GODINGAR

Publicerad 2014-02-04 16:27:30 i fashion,

Hej kära bloggläsare! Ni fattar inte hur mycket ni betyder för mig? Det är ni som får mig till att vilja blogga och till att vilja kämpa. Jag blir så himla glad när ni skriver snälla kommentarer, gladare än vad ni anar. Och när ni skriver hat kommentarer blir jag ledsen, ledsnare än vad ni anar. 
 
Men iallafall när jag var på stan idag kom det fram 2 st tjejer till mej och sa att jag var söt och att de gillade min blogg. Hur gulligt är inte det?? Blev verkligen jätte glad men samtidigt lite generad för att jag kan inte tänka mig att någon sitter och läser min blogg varje dag och att jag är en förebild för många.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela