e m m a f e l s i n g -

APPAR

Publicerad 2014-01-22 12:23:00 i fashion,

 
- Instagram: Där man lägger upp bilder så kan folk som följa dig och kommentera samt gilla dina bilder, lite som facebook.
 
- blogg.se: Man kan blogga väldigt enkelt ifrån den här appen istället för att behöva ta upp sin mobil, så det är ett smidigt sätt.
 
- Whitagram: Jag brukar rediskera mina bilder i dn här appen, ett snabbt och enkelt sätt och det finns as snygga filters att ta på. En av mina favoriter är att föra bilden mer skarp och ljusare för att då ser man brunare ut, thihi ;)
 
Pingpong: Denna appen andvänder jag väldigt ofta för att i våran skola så är det där alla lärare skriver tex om vi har inställd lektion, vilken läxa/uppgift vi har + typ ifall man har varit sjuk så brukar det stå vad man har missat.
 
- Mesenat: vi som går gymnasiumet får sjukt bra erbjudanden och rabatter
 
- Snapchat: Man skickar bilder till varandra ett x antal secunder sedan så försvinner bilderna, väldigt rolig app!!
 
Spotify: Här brukar jag oftast lyssna på musik då det har blivit gratis att lyssna i mobilen för de som inte har premium.
 
- Facebook: Man lägger upp bilder, chattar m.m. Enkelt sätt att kolla de senaste uppdateringarna via mobilen.
 
- Framemagic: Här kan man på ett enkelt och smidigt sätt göra kollage och annat liknande, finns även olika filter som är snygga!
 
- Sfbio: Jag och andreas brukar kolla rätt ofta på bio och om man tex sitter på ett tåg eller en buss så kan man enkelt beställa biljetter eller se film trailers på de filmerna som är aktuella just nu och som kommer att komma på bio.
 
RUA2: Det enda spelet jag har på min mobil typ, där man är en unikorn och ska hoppa ifrån berg till berg för att inte dö typ, haha.
 
- Västtrafik`s reseplanerare: När man enkelt vill kolla när bussar/tåg går.
 
- kik: Här brukar jag skriva med kompisar & min kille. Ett enkelt sätt att få tag på någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela