e m m a f e l s i n g -

BE YOURSELF

Publicerad 2014-01-16 13:58:51 i fashion,

 
 
Var dig själv är nog en sak som många inte vågar vara. Just för att då kanske man sticker ut och får elaka kommentarer om det, eller kanske blir mobbad för hur man klär sig... Jag har sätt många som kanske vill vara sig själv men inte vågar. Och det kan ju påverka skolan för det kan ju göra så att du inte vågar prata eller ta för dig och säga vad du tänker och tycker. Jag har försökt att inte bli påverkad av andra och vara mig själv men i vissa lägen så går det inte. Men nu i senare ålder så kan jag faktiskt vara mig själv p.g.a olika anledningar som påverkar. En av sakerna är att vi 16 års åldern så mognar man mycket mer och det kommer inte på kartan att man mobbar någon annan.
 
Och sedan får man ju insperation av andra, det är ju en helt annan sak och man kan ju ändra sin stil. Men för det är man ju endå sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela