e m m a f e l s i n g -

BEFORE I DIE

Publicerad 2014-01-21 22:40:38 i fashion,

 
 
Lyckas innom arbetsbranchen
Jag har så himla mycket jag vill bli och som jag vill jobba innom men något jag vill satsa på är något roligt, inte något trist jobb där man bara sitter ner och inte gör något. Jag vill jobba innom mode branschen eller något jobb där man är ute och reser mycket.
 
 
Lära mig att surfa
Något so jag tycker ser riktigt coolt och roligt ut är surfing. Tyvärr så har vi ju inte riktigt så bra surfingställen i Sverige men när jag åker till USA vill jag nog priva på det.
 
 
Göra något gott för andra
Vill åka som volontär någonstans i något fattigt land och hjälpa andra, både barn och vuxna som har det svårt. Kanske skänka en slant til dem för att det ska underlätta lite i deras vardag. Kan verkligen börja lipa iblad när jag ser hur svårt de har det, när man ser en bebis som mår dåligt och behöver hjälp och kanske till och med har bilvit slagen av sina föräldrar, då känns det svårt att inte kunna hjälpa...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela