e m m a f e l s i n g -

DREAMS

Publicerad 2014-01-21 22:00:59 i fashion,

- Resa så mycket som möjligt!! Älskar att uppleva nya ställen. Vill lätt ut och resa efter gymnasiet, hade varit underbart att göra med mina närmsta vänner.

- Få bra betyg

- Börja träna och leva bra, någon dag få min drömkropp!

- Omge mig med personer som höjer mig, inte tvärt om. Dvs bara människor som får mig att må bra.

- Hinna med så mycket som möjligt, utnyttja all tid och göra något bra av det! 

 

- Uppskatta saker mer och bli mer positiv till allt, göra något bra av alla situationer

 

Listan fylls självklart på med tiden. Tycker att det är viktigt att ha malar och drömmar i livet, rimmliga sådanna. Har man en dröm om att åka till rymden tex vet man att sannorlikheten inte är jätte stor, därför är det bra att ha stora men samtdigt små drömmar, så man inte blir allt för besviken på sig själv. En tanke bara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela