e m m a f e l s i n g -

FOXY LEGS

Publicerad 2014-01-21 20:40:00 i fashion,

Kolla vad jag fick hem i brevlådan igår!!! Ett par galaxy leggings ifrån Foxylegs.se. Så galet snygga. Passar perfekt på mig och tror det är onesice, så de är väldigt stretshiga i midjan och neråt. Färgen är inte riktigt med mej på bilderna, leggingsen är lite mer rosa i verkligheten, supersnygg färg och passar till ng svart t-shirt eller klänning samt tunika. Tycker verkligen att ni ska kika in deras hemsida då de har ett stort utbud utav leggings. De leggingsen jag fick hem heter ON FIRE, kostar 249kr & ni hittar dem HÄÄÄÄÄÄÄR
 
Ett stort plus är:
 
+ Att det var väldigt snabb leverans (1-2 arbetsdagar)
 
+ Att de har ett ENORMT utbud utav legging, inte bara galaxy utan massa andra mönster och färger
 
+ Att de sitter väldigt skönt på, i midjan passar de perfekt
 
+ Att de absoulut är värt pengarna
 
Ett minus är:
 
Att de räckte precis ner till mina fötter då jag är ganska lång för att vara tjej (173 ca)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela