e m m a f e l s i n g -

HÄNG MED GAMING AS ONE DEN 31:A JANUARI OCH LANA

Publicerad 2014-01-29 16:49:00 i fashion,

VAR? Skövde, skultorpsfritidsgård
NÄR? den 31:a januari till den 2:a februari
PRIS? 100kr ifall ni anmäler, 120kr ifall du inte anmäler dig. 25kr/natt ifall du inte ska ha med dig ng dator och bara ska stanna över natten.
ÅLDER? 14+
 
RING OCH BOKA DIREKT PÅ 0765523190 eller 0760354976.
 
Jag var faktiskt på detta lanet i höstas oxå och det var faktiskt extremt roligt. Vi gjorde lekar, var uppe sent, träffade nya vänner för livet, spelade, snackade & hade allmänt skoj!! Det finns ett antal begränasade platser som ligger på runt 40st (om man ska ha med dator) så det gäller att skynda dig att boka om du skulle vilja vara med. Kan faktiskt avslöja att det är Andreas och hans kompis som står bakom detta och hade det som skol-projekt ifrån början men nu har velat fortsatt med det efter skolan vilket är väldigt roligt! :)
 
Följ dem på sociala medier såsom:
FACEBOOK: https://www.facebook.com/events/1511085615784316/
YOUTUBE: www.youtube.com/gamingasonemedia
TWITTER: www.twitter.com/gamingas_one
INSTAGRAM: www.instagram.com/gamingasone
TWITCH: www.twitch.tv/gaming_as_one
 
 
Här kommer en liten video på lanen som har varit de tidigare åren. Och jaaa jag är med i den..

Kommentarer

Postat av: Roger med piroger

Publicerad 2014-01-29 17:19:38

Spelar du något?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela