e m m a f e l s i n g -

HAWAII

Publicerad 2014-01-23 20:06:57 i fashion,

 
Funderar på att åka till Hawaii på språkkurs (samma som språkresa fast mycket mer fritid).  Det verkar as häftigt och man kan göra massor av olika aktiviteter såsom surfin, dansa hooola hooola, bada med delfiner & upptäcka kulturen, det sägs vara väldigt fint där och natuligt. 
 
Hawaii är en liten ö som ligger i mitten emellan USA, Japan & Australien fast tillhör USA (amerika). När man åker med Ef språkkurser dit så är en riktigt häftig upplevelse att en helg gå runt i djungeln och utforska, låter väldigt intressant och roligt. Tänk vad många djur och växter man kommer stöta på som man aldrig sett tidigare. Gahh får gåshud så fort jag tänker tanken på att vara där och verkligen se det framför mina ögon.
 
Då jag älskar mat skulle det var skit äftigt (och säkert väldigt gott) att få smaka på deras mat. Har hört att de ska vara mycket smaker i maten och mycket kryddor, mycket närodlat osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela