e m m a f e l s i n g -

HOW I CLEAN MY FACE

Publicerad 2014-01-17 16:08:00 i fashion,

Tänkte visa vad jag andvänder för produkter till ansiktet. Jag tänkte börja med att visa produkterna och sedan berätta om varje enskild och vad de kostar osv..
 
1 - Denna produkt kommer ifrån The Body Shop. När man tar det på ansiktet så bildas det ett mose med doften av grönt te vilket luktar väldigt fräscht och gott, känns som att man är ute i skogen en varm sommardag typ. Den rengör ansiktet väldigt bra och kan andvändas både morgon & kväll. Det är 250 ml i flaskan vilket är väldigt mycket och den kostar 98kr inne på The Body Shop.
 
 
2 - Produkten kommer ifrån Garnier skin naturals kollektion. Den har en doft av Granatäpple och apelsin vilket luktar otroligt gott. Kan typ sitta och lukta på den i timmar, haha. Det bildar oxå ett slaks mjukt mose som man då ska massera in i ansiktet. Hjälper väldigt bra emot porer och finnar. Jag köpte denna produkt inne på apoteket för 149kr.
 
 
3 - Och den sista samt bäst av alla 3 produkterna kommer ifrån Clearasil. Just för att den är bäst enligt mig är för att den är väldigt enkel att ta på morgon och kväll ifall man är trött eller har bråttom till skolan. Det är nämligen små pads med någon rengörings creme på som man applicerar på huden. Den både luktar gott och hjälper emot svarta porer och finnar väldigt bra. Denna produkt finns på Rusta, Ö&B, Cittygross m.m och kostar ca 59 kr vilket är väldigt billigt då den håller länge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela