e m m a f e l s i n g -

KYCKLING M GRÖNSAKER

Publicerad 2014-01-16 20:38:59 i fashion,

Häromdagen gjorde jag kyckling med grönsaker i Ugnen. Det blev huuuur gott somhelst. Man tar bara lite grönsaker som man har hemma och som man tycker är gott som grillade. Sedan gjorde jag en marinad (soya, vitlök, grillkrydda, salt, peppar och olja) och penslade sedan på det på kycklingen och lät det stå och möra in sig i 15 min. Efter det smörjde jag en plåt och la i allting där, lät det va i ugnen i 20 min. Kokade potatis till detta oxå. Sedan wallllla.. så är det klart :) Lätt som en plätt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela