e m m a f e l s i n g -

LIGHT

Publicerad 2014-01-15 19:42:51 i fashion,

Solen stack fram idag vilket var så hilma skönt. Det blev varmt och man kände hur det stekte på kinderna. Det är verkligen för kallt för att sola nu men jag längtar verkligen efetr det. Kan ligga i flera timmar och sola men bara svalka mej emellanåt för att det blir så himla varmt och det känns som om man ska dö typ. 5 månader kvar till LOS ANGELES och jag längtar som sjutton. Har aldrig varit iväg så långt bort innan ed tanke på att det är 11 timmars flyg tid så kommer jag ladda ner en hög med olika filmer och musik så att jag inte blir allt för uttråkad på flygplanet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela