e m m a f e l s i n g -

LONG HAIR

Publicerad 2014-01-15 19:59:00 i fashion,

hej fick en jätte söt kommentar om mitt hår: Du har så himla långt och vackert hår, hur sköter du det?

Tack så jätte mycket för det första, blir så glad av sånnahär kommentarer. Jag gör faktiskt inget speciellt med det. Tvättar det kanske varannan/varje dag beror på, sedan så tar jag silkes olja i det varje kväll så att det inte ska bli torrt och slitet. Mitt hår är verkligen torrt och slitet. Jag vill ha längre hår än vad jag har så jag ska vänta med att klippa det förrens i April typ.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela