e m m a f e l s i n g -

SKINNY VS FAT

Publicerad 2014-01-30 17:59:20 i fashion,

 
 
Det är faktiskt sant... Vissa säger åhhh vad smal du är, du måste äta mer, man ser ju dina revben osv.. Fplk som är smala tar väldigt illa upp på sånna saker. Det ä precis som om jag skulle gå runt och säga ååå vad du är tjock, du äter så himla mycket, gris osv.. Det är precis samma sak, Fast endå så är man en hemsk person om man säger det till någon än om man säger att någon är smal.
 
Ifall någon skulle säga att jag var smal och såg sjuk ut hade jag fått versta utbrottet, man säger inte till någon att gud vad smal du är... Man kan säga vad fin du är, du är fin som du är! Även fast man tycker att någon är tjock eller smal behöver man inte säga det för att folk tar illa upp. Tro mig
 
Det är typ samma sak med lång och kort. Jag känner en lång tille och han avskyr när folk säger att han är lång, han vet det redan, vad är problemet liksom? Vet även flera stycken andra som är korta, de gillar inte heller när folk håller på och påpekar det 24/7.
 

Hoppas ni fattar vad jag menar och att ingen tog illa upp. PÖSSS :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela