e m m a f e l s i n g -

SVALKAR VINDEN VÄRMER SOLEN

Publicerad 2014-01-15 17:01:41 i fashion,

 
Rubriken säger allt om vad detta inlägg ska handla om.. Jo den svenska björnstammen`s låt! Älskar den, är typ i en annan värld när jag lyssnar på den haha :) Precis som de sjunger i låten "det finns en annan sida" Å det tror jag faktiskt. Att det finns en annan planet/ ett annat liv. Vet inte varför men det känns bara konstigt om det bara var denna planert som var vid liv. Tror det finns en annan planet långt borta som det finns liv på men det skulle ta flera 100 år att åka dit om vi inte uppfinner någon super raket som åker typ på en timma, ett år frammåt. Men det skulle ta rätt så lång tid att komma på hur man skulle bygga en sån och jag tror faktiskt att ingen av oss som lever på jorden nu kan se om det finns det... Men vi kan ju alltid forska om det och komma fram till slutsatser så att de i framtiden kan komma på något sånt mirakel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela