e m m a f e l s i n g -

TÄVLING SNART

Publicerad 2014-01-23 19:24:00 i fashion,

 
Snart kommer det komma upp en tävling med ett jätte känt företag! För dig som är modeintresserad helt enkelt. Denna tävlingen gynnar mest tjejer då det är något tjejer har på sig men DU som läser min blogg kanske är en kille och vill ge bort detta till din tjej/mamma/fru?
 
Mer om vad det är ni kan vinna och vad ni ska göra kommer innom kort. Kanske nu till helgen eller i början på nästa vecka!. Så håll utkik!! Inget ni vill missa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela