e m m a f e l s i n g -

VART MAN KAN KÖPA VS I GBG

Publicerad 2014-01-21 23:42:02 i fashion,

Här kommer lite tips på vart man kan köpa victoria secrets i Göteborg, vad jag vet så finns det fyra ställen
 
- Toppen
Ligger vid pizza hut en bit utanför Nordstan.
- Grandparfymeri
Kungsgatan 47-51, ligger inne i grandpassage. Där har dom börjat sälja både bodysplash och bodylotion, även här man köper dom som billigast i Göteborg. Har för mig att en bodysplash kostar 119 riksdaler exakt. Säljer typ bara som vanligaste lukterna
- D'edge
Teatergatan, vid Avenyn, precis brevid Hyde. Det är en skönhetsalong!  Dom hade även läppglas där.
- Pinkroom
Hvitfeldtsplatsen 1, ligger vid grönsakstorget. Det är en frisörsalong. Jag har själv inte varit där faktiskt... Men har hört att deras utbud på bodymisat och lotion är ganska stor! Dock kostar dom 129 kr där... Har också för mig att dom säljer lite fler VS saker här,typ som läppglans, vs trosor och väskor samt vs iphone skal.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela