e m m a f e l s i n g -

VEM ÄR JAG IGENTLIGEN?

Publicerad 2014-01-14 19:59:57 i fashion,

Vi fick en uppgift idag i skolan. Vi ska ta ett självpoträtt på oss själva liksom inte de tillgjorda bilderna med fakleenden som man brukar ta utan ta en bild där personligheten kommer fram tydligt. Sedan ska vi redovisa detta för klassen, kommer bli lite pirrigt och klurigt till att komma fram till den man igentligen är.
 
När jag tänker efter så är det ganska svårt att ta kort på mig själv samtidigt som man ska vara sig själv och visa sin personlighet. Aja jag kommer väll fram till något. Vi har ju fram till sprtlovet på oss :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Mitt namn är Emma & är snart 17 år. Om du vill följa min blogg så kommer du få se/läsa mycket om mode och min vardag! Följ mig på instagram: emmafelsing

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela